bc

lagu

Monday 1 April 2013

jurnal plkn

salam 1 malaysia..!----------------->malaysia boleh
salam khidmat negara.--------------->1 hasrat,1 semangat,1 tekad..
satria plkn...---------------------->yes!yes!yes!

itulah kata2wajib setiap hari di plkn syruz
bila kitowg kne denda...cik amri selalu bg check in..kanan pusing kat kitowang
syok gila bwat bende tuh..rse mcm tgh menari jer
skrg dah x berpeluang dah nk wat camtu..

ari first kat masuk plkn..rase menyampah jer..bosan pun ade
pastu dah lame2 rse enjoy sikit
setiap kali kelas mesti ngantok..tp ikut jer la ape yg ckgu suh buat.rase mcm pi sekolah balik.
rasa nk balik rumah tu semestinya ade...
tapi bile dah tiba hari balik ke rumah wat selama-lamanya..rse sedih pulak nk tinggalkn kem
mcm2 pengalaman yg aku dpt...

waktu ambek result kat sekolah ritu..
awalnya aku hepy sgt dpt jumpe kawan2
sewktu cikgu suruh kitowg batch form 5 thun lps naik ke pentas
aku teros cari kawan2 yg dh lme aku tak jumpe

kawan2 yg lain tgh sibuk foto shoot
tapi bila aku dpt taw result aku...hari aku terus jd muram
hujan petir sambar menyambar..tak snggup nk bgtw kawan2 yg bertanyakn result aku
mase tu..aku rase nk lari jer ke kem syruz..nk enjoy ngn kawan2 plkn...
rase rindu pulak kt kem tu...haha
dulu kemain bencilah..x suke lah..

oke..now...time to watch this(versi hantu kak limah 2)

dataran sukan..tempat berkumpul sebelum masuk kelas pagi..kt sini lah kitowg selalu wt check in kanan pusing

countdown...hornet no.4..nmpk tak di situ..hehe


sebelum pegi tangkap gmbar kat pdg kawad..pose depan dorm dlu

timang tinggi2..ni lah cik amri 

dengar sepatah dua kata drpd cikgu ya sblum berpisah esok....tido pkul 3 pagi..hebat tak???

dorm wirawati

padang bola tampar..kat sinilah kitowang terjerit2 bg sokongn kt  skuadron msing2


majlis penutupan kem..huhu..sdeyh :'(

pertandingan bawang....sayang bawang..hee

melody ngn wani

pentas keramat

sir teow sanggop datang..

tgkap gambo ngn cik D..tp gmbo cik D tak nmpak..gmbo ktowg yg over

ah sien...aka korea..ataupun dikenali sbg timun

i am for u....

hawk..hornet..sukhoi...MIG

ai lin(ketua skuadron hornet)...aka alien(bak kate cik amri)...aku dan  yap

wani..kawan aku yg pernah satu dorm kat sekolah dulu..still kwan rapat kat plkn

nawarah...aceceyh..rjennye

rakan seperjuangan disekolah dulu

DM...selalu ambek makanan lbih..mintak halal yer..

sementare menunggu rocall

kelas....comel kan???

mendengar ucapan dri ketua skuadron..sambil tu brgmbar sekejap

ntah spe la pulak hantu berjanggut ni....semangat kesukanan punye psal..

menu malam kemuncak..(jamuan perpisahan)


zul..cik D..cik Amri..Ai lin

flying fox..series takutttt

bergmbar sblum gi khidmat komuniti

keep in mind all the memories

berkhidmat untuk negara....!!!



haa...dah tengok dah kan..best kan plkn....mcm2 boleh kita rse...klau ade msa nnti sye nk cerita pulak  pengalaman sepanjang kt plkn...saya ada wat diari sepanjang saya kat sana.nanti2 lah ekk...

ok..bye
tepuk2 terima kasih....
 

No comments:

Post a Comment